Johannesburg 2005

Tuesday, April 12, 2005

Terves kehas terve vaim

Olen hakanud käima end kohalikus spordiklubis liigutamas, Virgin Active Sports Club. Kuupilet 480 randi, käi millal ja kui palju tahad. Aastapiletiga tuleks 2x odavam. Sisaldab röögatu suurt jõusaali igasugu atribuutikaga – kõike on vähemalt 5 ühikut, siis veel 25m 6 rajaga ujula, aeroobika ja spinningusaalid, squashi võimalus. Tipptunnil möllab seal 200-300 inimest korraga. Paras tehas nagu keegi ütles. Nii 80% inimestest on valged ja ülejäänud pigem mustad. Aga bassein on pidevalt pea tühi, ma ei ole näinud seal korraga üle 6 inimese, tavaliselt 2-3 inimest... Sisemaa värk – ujuda ei osata. White man can`t jump, black man can`t swim! Isegi sõudeergomeetreid kohalikud pelgavad. Aga joosta neile meeldib – igasugu masinate peal. Minu rõõmuks on siin rullide peal puki otsas ka kolm ehtsat maanteeratast. Neid kaa eriti keegi ei puudu.
Enamus kestvusalade seadmetest asuvad mitmes rivis ümber basseini. Ja kui ma seal teinekord päris üksi ujun, siis vahel ligi 100 silmapaari jälgib minu etteastet. Üle igasugu ootuste hea on spordiklubi saun. See on kindlalt parem kui keskmine ujula/hotelli saun Skandinaavia maades. Leili saab visata ja puha. Aga see hirmutab kohalikud saunast üpris ruttu välja. Kuigi ma küsin luba ja hoatan ette, enne kui siraka panen. Samas need ülivähesed mustad kes üldse lavale tulevad, taluvad leili paremini kui kohalikud valged. Või on nad harjunud kannatama... Üldiselt tuleb pea iga kord saunas seletada kus on Eesti ja et meil on siiski rohkem kui 3 h valget aega päevas ja et me ei ole Musta mere ääres samuti. Minu loby tulemusena võib varsti Eestisse oodata turistide horde siitmailt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home